Kan ik een ander moederbord en processor aanschaffen met deze pc?

Ik wil graag VR doen met mijn pc (specs in foto hieronder) kan ik gewoon een ander moederbord met een i5/i7 processor in mijn pc bouwen? Of moet ik dan nog iets vervangen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Hardware
1.5K
LeonardN
5 jaar geleden
Nieuw moederbord heeft DDR4, dus of oudere i7 kopen of DDR4 geheugen.
Voor de rest moet het lukken, wellicht is de 1060 wat krap en zou je liever een 1070ti willen.
Waarom heb je een netwerkkaart gekocht?

Antwoorden (1)

Je moederbord,cpu en videokaart moeten vr ready zijn