hoeveel is mijn pc waard?

HomeMade PC .....ASRock- H55m - Nvidea GTX 660 - HP intel core i5 Processor(CPU) - 2x 500G harddisk - cd,dvd reader RW multi record - 8G RAM Geheugen DDR3 - 590W PowerSupply

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uit welk jaar?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke i5 processor?

Het beste antwoord

Hallo, Ik denk dat deze pc nog best wel waard kan zijn, omdat je hem zelf hebt gebouwd en zo zijn er altijd mensen die zoon systeem willen hebben. Niet omdat het een heel denderend systeem is maar gewoon voor de onderdelen. Ik zeg zelf dat dit systeem rond de 200 a 300 kan opleveren. Als je de onderdelen los zou verkopen dan krijg je ongeveer per jaar dat verstrijkt 25,- euro minder dan de totaal prijs van het onderdeel. Als de onderdelen ouder als 2 en een half jaar zijn kan je de onderdelen beter niet los gaan verkopen, want dan zijn ze niks meer waard.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tussen de 400 en 500 euro voor een tweede hands systeem met deze specs.