Goede grafische kaart voor een 365 power supply?

Hallo mensen,

Ik heb met de kerst een HP dc7700 gekocht
en het leek me wel leuk om er een MMORPG c van te maken
mijn moederbord is verouderd maar ik heb er een Intel Core 2 Quad core
ingebouwd ik heb nu een ATI HD5450 1GB

Welke Grafische kaart past bij een Power Supply van 365w?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Zal je al snel aan een Ati komen maar na aftrek van de pc delen blijft er niet veel wattage over. Aangezien een 500 watt tegenwoordig slechts enkele tientjes kost en je zo niet tegen de bovengrens van je vermogen komt raad ik je aan hiernaar te kijken.

ATI R9 270 en de R9 270X zijn opties met 75W gebruik maar zelfs bij deze raad men een 500 W aan. Prestaties van de voeding worden namelijk niet beter tegen zn bovengrens en kan zelfs pieken geven als het niet om een gold 85 gaat