Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke externe HD van 1,5 TB+, heeft een usb type B ingang of een ingang stabieler als usb type b mini.

Is Sata of ethernet ook een optie? het gaat dus om de ingang van de HD.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
861

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze Western Digital is 1,5 Tb en heeft een usb2 type B-aansluiting. Dat is erg stabiel, maar minder snel dan een esata-aansluiting. Een Medion met esata-aansluiting kost € 119,-.

Toegevoegd na 34 seconden:
PS Ethernet kan ook, maar is veel langzamer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De WD heeft een mini type 2, het gaat me om aan gewone type 2 zoals de foto. kan ik bij deze http://myadbox.com/2009/11/25/samsungs-story-station/ de esata gebruiken ipv de mini usb die er ook op zit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu begrijp ik wat je bedoelt. Ik heb zelf een HHD met usb2-B aansluiting, maar ik zie nu dat de meeste externe HDD's een mini-usb hebben.
Je kunt natuurlijk veel beter de esata-poort gebruiken. Die is veel sneller en levert ook minder processorbelasting op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor je antwoord, +10

Andere antwoorden (1)

Er zijn HD casings die meerdere protocollen hebben... Firewire, USB en ook Sata...
De Xcraft Cooler Master HD casing heeft een usb aansluiting maar ook een SATA aansluiting... Zo zijn er meer casings die bijvoorbeeld Firewire hebben...

Het zijn allemaal andere kabels en stekkers...

Ethernet zou ook nog kunnen zelfs, bij een NAS-casing...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wil geen casing maar een ready 2 go HD, kan je een type noemen met een van de aansluitingen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding