Zal een i5-3350P met een Gtx 770 een bottleneck zijn? Extra info: 8GB RAM DDR3, MSI 7797 moederboard, PSU 450 watt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Beste Stefanu53,
Of het een bottleneck is hangt volledig af van de game die je gaat spelen. Met zo'n videokaart kan ik niet anders aannemen dat je gaat gamen op je PC. Sommige games zijn heel CPU intensive en andere zijn GPU intensive. Je kan overigens prima gamen met je I5 en een GTX770 :)
Dit zal voor veel games geen enkel probleem zijn en je zult ze hoogstwaarschijnlijk gewoon lekker op High/Ultra kunnen spelen!

Groet,
MarcelRijk