Welke processor is sneller?

Intel core i5-460M of een intel pentium P6000 processor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

De i5 is sneller. Zie ook bijgaande link met de vergelijking.

Toegevoegd na 7 minuten:
De link meldt nog geen benchmark test voor de i5-460M. Deze is nieuw. Op basis van de specificaties (snelheid, cache, hyperthreading) verwacht ik dat die sneller is dan de P6000 en langzamer dan de i5-540.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De i5, vanwege de hogere kloksnelheid en het dubbele aantal mogelijke threads. Hier kun je ze verder vergelijken:

i5:
http://ark.intel.com/Product.aspx?id=49058

Pentium:
http://ark.intel.com/Product.aspx?id=49022
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog niet zo lang geleden heb ik deze prima site ontdekt.
(zie bron)
Als je i5-450 bedoelt (ipv 460) dan is ie sneller dan de pentium. Controleer het zelf maar even.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van de 460M zijn nog geen benchmarks.
Intel Core, ik gebruik hem zelf ook ook al ben ik a demon.
Bronnen: