Waar staat de duitse afkorting NT voor? (Bij computerbehuizingen)

Ik was een behuizing voor mijn computer aan het zoeken en toen kon ik kiezen tussen "mit NT" en ''ohne NT''. Weet iemand waar dit voor staat?

Toegevoegd na 38 seconden:
Of wat het betekent?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (2)

NT staat in het Duits bij dit onderwerp voor Netzteil. De voeding dus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat betekent dat.
"Mit NT" betekend met NT, NT is een kerneltechniek die sinds 1993 bestaat, dit is een variatie op Unix. Dit staat voor New Technology, alle Windows versies vanaf Win2000 draaien hierop. (tot 1999 werd dit apart verkocht)

Toegevoegd na 37 seconden:
Edit: Excuus, lees net dat dit over een behuizing gaat, en niet over een volledige PC.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"dit is een variatie op Unix." Dat is het vooral niet.