Hoe kan ik bluetooth en wifi tegenlijk aanzetten?

ik game altijd op mijn laptop en heb een box maar nu mijn mobiel kapot kan ik geen muziek luisteren via mijn box maar las ik bluetooth op mijn laptop aanzet dan stopt de wifi. is er een manier hoe ik het tegenlijk aan kan zetten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tegenlijk????
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja tegenlijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij bedoelt "tegelijk". Enfin, dat hangt natuurlijk volledig af van wat voor laptop je hebt. Heb je de gebruiksaanwijzing er al bij gepakt? Wat voor laptop heb je? En dan bedoel ik niet alleen merk, maar ook type.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
asus n76vm

Antwoorden (2)

Je laptop ontvangt wifi met een aparaatje in je computer en zendt daar ook weer wat naar de router uit als je bleutooth aanzet zou bij joun pc de bleutooth zal het wifi aparaatje gaan gebruiken dus nope
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb het gister gevonden het kan wel
Gewoon door Fn + F2 herhaaldelijk te drukken totdat zowel Bluetooth en Wifi aan staan....