is je download snelheid beter wanneer je en draad internet hebt en draadloos, dan allebij los? (extra uitleg)

ik heb nu alleen draad internet, maar wij hebben ook nog wifi.
is het sneller al gebruik ik ze allebij, en kan dat (hoe)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De snelheid met uw modem zal hetzelfde zijn en heeft niets te zien met de externe verbinding.
Die snelheid is afhankelijk van uw contract.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee daardoor is het niet sneller, jou modem kun je daardoor niet sneller laten werken de snelheid word bepaald door de zwakste schakel