Heeft het zin om een macbook air (2014) extra up te graden naar 8gb ram en/of i7?

Twijfel of ik een macbook air neem met 4gb ram & i5 of dat ik hem 8gb i5 of 8gb i7 koop.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat ligt eraan waarvoor je hem wil gebruiken.
Als je zwaardere programma's gebruikt kan het ervoor zorgen dat
deze vloeiender en/of sneller verlopen.
Surf je enkel wat op het internet en gebruik je pages ofzo alleen, dan
Zal het je niet veel helpen.