Nee hoor. Zeker niet altijd.
Zeker niet bij een kaartlezer waarbij je ALLEEN SD-kaarten in kan stoppen.
Waarschijnlijk doel jij op een multifunctionele kaartlezer, zo'n 6-in-1, 9-in-1, 20-in-1, of what ever... en om ruimte te besparen zijn er meerdere kaarten geschikt voor 1 opening, waarbij zowel de bovenkant als de onderkant van de gleuf gebruikt word voor een heel ander type kaart, zodat je de helft van die kaarten er ondersteboven in moet stoppen!

Persoonlijk zou ik gewoon een SD-reader only kopen. Want wie gebruikt er tegenwoordig nog MMC, Sony memorystick, of compactflash etc? Alleen maar lastig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thx voor je uitgebreide antwoord. En ja ik doelde op de multi card readers.

Andere antwoorden (2)

Omdat de kaartlezer ondersteboven ontworpen en gemaakt is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt dan aan jouw lezer want ik stop hem er altijd normaal in.