Is dit een goede game-pc? en is hij upgradebaar?

met goed bedoel ik kan je er games als: CAD modern warfare 3 op spelen en dan redelijk hoge kwaliteit.

behuizing: cooler master Elite 431 plus

voeding: 600 watt cooler master voeding

processor: LIano A8-3870k black edition 3,oGHz

koeling: fluisterstille pc

moederbord: gigaFM1 GA-A55M-DS2

geluidskaart: 7.1 geluidskaart

geheugen: 8GB DDR3 werkgeheugen Corsair

hardeschijf: 1000GB Satall hardeschijf

grafische kaart: amd radeon 7770 1GB

en wat kan ik eventueel nog upgraden.
oh trouwens met windows 7 home premium 64-bit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dit is geen verkeerde game pc. Cod: MW3 gaat hier prima op draaien op high, dit is echter niet zo'n heel zwaar spel. Bijvoorbeeld battlefield 3 zal waarschijnlijk naar medium moeten. Dit is ook afhankelijk van de resolutie waarop je gaat gamen, ik ga even uit van 1920x1080.

Mocht je nog wat tientjes vinden zou ik investeren in een snellere videokaart, dat gaat bij gaming het meeste profijt opleveren.