wie heeft er ervaring met een machine die hdexperience heet

ik heb de hdexperience geschenkt gekregen in een verrassingsbox. Maar heb geen idee wat ik er mee kan doen. Weet iemand het?

Toegevoegd na 27 minuten:
zo heet het machientje HDX 1000 Networked Media Tank

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je mischien een foto?

Het beste antwoord

Het is een mediaspeler waarmee je allerlei multimedia op je TV kunt afspelen. Deze multimedia kan afkomstig zijn van de ingebouwde harde schijf, maar ook van bv een gedeelde map op een andere PC in je netwerk of van allerlei online bronnen zoals Youtube ed.

Zo kun je bv gedownloade films rechtstreeks op TV kijken zonder ze eerst op DVD te branden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoi Badrick.

Ziet het apparaatje als een blu-ray/dvd speler zonder optische drive.
Je moet deze aan een netwerk koppelen zodat je hiermee films en foto’s kunt bekijken zonder deze op cd te branden.

Het is een media apparaat en op zekere hoogte een concurrent van de Popcorn Hour (misschien is die iets bekender.)

Meer info bij de link