Mijn muis klikt zelf van alles aan op mn laptop hoe kan ik dat oplossen?

Ik kan ook geen touchpad of zo uitschakelen, heb synaptics of zo helemaal verwijderd bij sofware en heb systeemherstel gedaan maar hij blijft automatisch overal op klikken en ik hoor ook heel de tijd klik klik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
2.3K

Antwoorden (1)

Ik zou de pc even laten rusten. En als dat niet helpt misschien even uitzetten. Succes!