hoe noem je een pc "kast? waarbij je eigenlijk het moederbord open en bloot op kan bouwen ?

Kan niet op de naam komen om op internet naar prijzen enzo te zoeken

maar hoe noem je een pc "kast? waarbij je eigenlijk het moederbord open en bloot op kan bouwen ?
zie filmpje als voorbeeld

capthavoc
6 jaar geleden
in: Hardware
3.4K

Het beste antwoord

Benchtable, bedoel je neem ik aan.

Bewijs via de plaatjes in de link:
https://www.google.nl/search?q=benchtable&num=20&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj6pInEqInVAhVmD5oKHXN7CR8Q_AUICigB&biw=1920&bih=1094

Toegevoegd na 53 seconden:
Ook wel "Open Benchtable"

https://tweakers.net/pricewatch/641709/streacom-bc1-open-benchtable.html

Toegevoegd na 3 minuten:
HWBOT is samen met onder andere Overclocking-TV een project begonnen genaamd Open Benchtable. In feite gaat het om een behuizing voor extreme overkloksessies of andere benchmark-doeleinden, waarbij iedereen publiekelijk toegang krijgt tot bronbestanden van het ontwerp en dus zelf aanpassingen kan maken.

Om het geheel te produceren is een samenwerking met Streacom opgezet, een fabrikant die ervaring heeft met het maken van aluminium behuizingen. Dat is dan ook het materiaal waaruit de Open Benchtable is opgetrokken. Met afmetingen van 36 bij 27 centimeter en een dikte van slechts 8 millimeter is het gewicht van het BC1-prototype daarmee beperkt gebleven tot 2,5 kilogram.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
capthavoc
6 jaar geleden
bedankt !!