Zijn er alternatieven voor Apple TV?

Ik zoek naar een soort van dongle die Airplay ondersteund. Heb wel wat gevonden maar weet niet waar je het kan kopen.

Mvg. Carsten

link: http://www.youtube.com/watch?v=Z2Y0uM1EZb8

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Het beste antwoord

Probeer is de ChromeCast, te koop in de google play store
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor de echte Airplay functionaliteit is er niet echt een goed alternatief (geloof me, ik heb lopen zoeken). Ik ben zelf dan ook overgestapt naar Google's Chromecast. Goedkoper en veel flexibeler qua films- en muziekformaten bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja er zijn heel wat merken met dit onderwerp bezig zoals : google, amazon, apple, ...
maar nu is momenteel de chrome cast van google , maar het schijnt dat google bezig is aan een google tv , amazon heet zijn tv setje gepresenteerd maar is niet in be te kopen en apple die ook al zijn airplay heeft zou later dit jaar een apple TV presenteren