Mijn rechter muisknop doet het niet meer. kan iemand helpen? Ik wil geen nieuwe kopen want het is een best wel fijne en duren logitech gamemuis. help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (2)

Schroef m open en maak m schoon.. meer kan je niet doen.. anders toch een nieuwe halen..
Miss heb je nog garantie? succes ouwe'
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er iets veranderd in je configuratiescherm? Daar kan je de werking van je rechtermuisknop instellen. Als het daar niet aan ligt, dan ga je proberen om je muis schoon te maken. Kijk maar eens aan de onderkant hoeveel grijze aanslag daar zit. Dat komt gewoon van je handen af, maar je wast je handen vaker dan je muis, neem ik aan. Dus, maak voorzichtig de onderkant schoon zodat al het vuil er vanaf is en vergeet ook je wieltje van de muis niet, want dat wordt natuurlijk net zo vuil. Als dat allemaal gedaan is en je muis werkt nog steeds niet naar behoren, probeer dan eens een andere muis (een oude of eentje van iemand anders). Je weet dan tenminste of het aan de muis ligt of aan je PC. Desnoods moet je dan toch een nieuwe muis kopen, maar deze zijn echt niet meer zo duur, hoor. Succes :)