Waarom loopt mijn tablet leeg als ik hem niet gebruik?

Ik heb een Asus Transformer.

10 jaar geleden
in: Hardware
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan aan veel dingen liggen. Automatische updates bijv.
Niesje1973
10 jaar geleden
Maar waarom loopt hij leeg als hij uitstaat??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je soms echt helemaal uit, zodat je een logo ziet als je weer opstart?
Niesje1973
10 jaar geleden
Ja ik bedoel als hij helemaal uit staat.

Antwoorden (2)

Elk systeem heeft programma's op de achtergrond aan staan. Je zult vast wel een paar apps hebben gedownload. Deze apps moeten steeds communiceren via het netwerk. Als je je tablet op "Vliegtuigmodus" zou zetten als je hem een tijd lang niet gebruikt, dan zou je batterij veel minder snel leeg zijn. Maar ik raad dit niet aan omdat je dan niet berichten zou ontvangen als hij op stand-by staat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Elke batterij heeft een bepaalde 'zelf ontlading' dus als je 'm helemaal uit hebt staan loopt de batterij ook leeg, dat is bewust zo bedacht...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals gezegd hiervoor en dit kan je voorkomen om hem bv echt uit te zetten. Bij bv de iPad gaat het tablet gewoon in slaapstand. Het lijkt dan dat hij uitstaat maar dat is niet waar. Je moet hem echt uitzetten, succes!