Waarom doen mijn audio-aansluitingen op de pc het niet?

Ik heb een HP DC7600 SFF pc met Windows 7. Na herinstallatie krijg ik de front-aansluitingen van de audio (phones, mic) niet aan de praat.
Driver krijg ik ook niet geïnstalleerd. De achterkant doet het wel maar bij geen van de kanten doet de microfoon het...

Weet jij het antwoord?

/2500

in principe, als de achterkant het doet moet de voorkant het ook doen dit zou toch een instelling en het audio programma zelf zijn ? zie config scherm en eventueel de naam van het programma wat het geluid aanstuurt ik weet even niet wat je bedoeld met de driver want als de achterkant het doet zou dat de driver al zijn. het kan zijn dat er een chipset driver nodig is die de geluidskaart ontsluit ? deze is wellicht te vinden onder de optionele downloads van windows update anders zou ik ik driver booster van iobit proberen advies: als deze zijn werk gedaan heeft, gooi het er daarna maar vanaf want je wordt doodgegooid met " koop nu" terwijl dat programma zijn werk al gedaan heeft

Bronnen:
http://download.cnet.com/Driver-Booster/30...

Volgens mij moet je je mic en phones aanzetten in je audiomixer. Dit is een programma wat standaard in je Windows zit. Kan je bv zien door op het loudspeakertje te klikken onderin je taakbalk. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100