Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de HP w19B echt zo duur?

Beste,

Ik heb thuis een HP W19B die ik wil gaan verkopen omdat ik 2 nieuwe beeldschermen krijg, maar nu heb ik zitten kijken naar hoeveel het in de winkel kost en daar bieden ze het aan voor meer dan 400 euro? Is dit echt zo of zitten die totaal verkeerd?

Rick

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
419

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is inderdaad wel een beetje raar, volgens de pricewatch van tweakers is de prijs gestegen, niet echt iets wat je snel ziet bij elektronica, dat komt vast omdat steeds minder shops hem aanbieden.

Maar als je ze 2e hands dus gaat verkopen kun je in dit geval het beste kijken naar de opties die een koper dan heeft. De koper kan bijvoorbeeld een veel betere scherm krijgen als jij hem voor 200 euro wilt gaan verkopen.

Soortgelijke schermen met even goede specs kan je nieuw voor rond de 90-150 euro krijgen, dus een eerlijke goede prijs voor deze beeldscherm zou rond de 40-50 euro zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding