Is er een website voor de onderdelen van een multimedia pc te bijken en vergelijken?

Hey mensen!

Ik wou binnenkort een nieuwe multimedia pc kopen.
Maar nu is mijn vraag het volgende:
Voor game pc's heb je iets als dit: http://www.logicalincrements.com/
Heb je ook zo iets voor multimedia pc's? (dat zou echt helpen als ik dat had)

mvg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

een Game/video bewerk pc is een beetje hetzelfde...... een Game pc met AMD FX en een sterke grapsiche kaart is genoeg.....
gr
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankjewel!