ik speel een video op de vcr deze is op de tv aangesloten met scart ik verbind de tv met mijn pc met vga kan ik dan deze opnemen op de pc ?

een film afspelen op de vcr en deze tegelijk op de pc zetten met verbinden van een vga kabel naar de pc?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dat zal niet gaan, de VGA-verbinding werkt VAN computer NAAR televisie, niet andersom.

Toegevoegd na 18 minuten:
Voor een paar tientjes kun je een video naar USB omzetter kopen.
Met een adapter van SCART naar tulp en de bovenstaande omzetter kun je rechtstreeks van de VCR naar de computer opnemen.