De NAS zou zichtbaar moeten zijn op je computer als een extra (netwerk)schijf. (Denk aan E:, F: of een andere letter).
Daar kun je, net als op een lokale schijf of usb stick, bestanden op wegschrijven, naartoe slepen of door een backup programma naar kopieren.

Als de NAS niet zichtbaar is moet je hem misschien toevoegen, of in het ergste geval software installeren die hem zichtbaar maakt.
Afhankelijk van de configuratie moet je misschien ook toegangscodes of een wachtwoord hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoals adriek probeerde uit te leggen, is dat afhankelijk van het type NAS dat je hebt.
dus graag: het merk en het type, dan zou iemand eventueel kunnen uitzoeken hoe jouw nas werkt.
paulus811
11 jaar geleden
Toch typisch dat iemand een NAS koopt en vervolgens geen flauw idee heeft hoe de basisfunctie van zo'n ding gebruikt moet worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je hem wel aangesloten op je router?