Kan ik een oproep van het mobiel doorsturen naar de laptop en daar opnemen?

Ik wil graag een inkomende oproep opnemen via de laptop, dus dat ik de laptop als telefoon gebruikt. Kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Het beste antwoord

Het zou mogelijk moeten zijn via Skype, VoipBuster, of een andere Voip dienst. Je hebt dan wel een telefoonnummer nodig op deze dienst. De aanschaf daarvan is natuurlijk niet gratis. Houd er ook rekening mee dat je waarschijnlijk (hoge) kosten zult krijgen voor het doorschakelen. Die zul je terugzien op de rekening van je mobiele telefoon.