Welke computer is sneller tussen deze 2?

Computer 1
Intel Core i3
2,9 GHz 3mb cache 2 Cores
4 Gb intern geheugen

Computer 2
AMD a6-6400k met AMD radeon HD 8470d graphics
3,9 GHz
4gb intern geheugen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Scheelt niet veel qua processor. Ik weet niet welke i3 het precies is, maar waarschijnlijk is de i3 dus sneller qua CPU. De A6 zal iets trager zijn qua CPU, maar qua GPU wel een stuk sneller. Ook heeft hij meer cores, waardoor hij voor videobewerking door multithreading en GPU-kracht, een stuk sneller zal zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
over het algemeen zal PC 1 beter zijn dan PC 2 bij standaard computergebruik, als je de pc grafisch wil gebruiken, bijvoorbeeld lichte 3d games spelen dan zal PC 2Beter zijn