Weet iemand hoe ik mijn letters op mijn toetsenbord van me laptop weer normaal krijg? De J wordt een 6 etc..

Weet jij het antwoord?

/2500

Door numlock weer in te typen

Dan heb je waarschijnlijk de NumLock aanstaan. "Een veel voorkomend probleem bij nieuwe laptops is een vastzittende of per ongeluk ingedrukte Numlock- en Fn-combinatie. De meeste laptops beschikken niet over een numeriek toetsgedeelte. Om cijfers tevoorschijn te toveren, dient u gebruik te maken van de Fn-toets. Een combinatie met Fn en bijvoorbeeld de letter K levert het cijfer 2 op. De combinatie Fn + Num Lock zorgt ervoor dat de Fn-toets actief blijft." http://computertotaal.nl/article/6922/handige-functies-onder-de-fn-toets.html Ik vermoed dus dat als je de toets Fn + NumLock nogmaals indrukt, dat dan je J weer een J wordt.

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat de nummerlock aan staat, zoals hier boven is beschreven. Onder de J zit nl niet 6. Ik denk dat jij per abuis je toetsenbord op NL hebt gezet ipv Amerikaans. Als volgt: start, configuratiescherm, klok taal en regio, toetsenbord, toetsenbord wijzigen, en daar moet je neerzetten Nederlands - Verenigde staten, bevestigen door toepassen te drukken en klaar

Beste Saartju, Door ervaring die ik heb al expert in de IT weet ik dat het 2e antwoord je gebruiker goed waar kan zijn. De FN toets activeert namelijk een andere toetsenbord combinatie waardoor bijvoorbeeld een J een 6 wordt. Dit is geen probleem of zo, maar gewoon een extra optie die zich bevindt op vele laptops. Groet, mgschouten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100