Is een 1920 x 1080, 60 hz beeldscherm goed?

Ik heb eens rond zit te kijken voor een nieuw beeldscherm, mijn beeldscherm die ik nu heb is nog een standaard beeld scherm die bij mijn oude computer werd meegeleverd. Ik game ook veel dus ik zoek eigenlijk een beeldscherm bedoeld voor gamen.
Zou ik veel verschil merken als ik bijvoorbeeld een beeldscherm zoals deze (http://www.monitorstore.nl/product/230559/philips-227e4lhab.html) koop?
Mijn video kaart is een AMD Radeon HD 7800 Series
Als er nog betere suggesties zijn over welk beeldscherm voor mij goed zou zijn dan hoor ik die graag :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja, lekker scherp en goed formaat, KOPEN!