Hoe gaat de lade van een laptop open?

Bij een desktop zie je zo’n elastiek aan een tandwiel dat de lade heen- en terugtrekt. Maar hoe doet een laptop dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedoel je met de lade van een laptop?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar de cd's ingaan.

Het beste antwoord

Bij de meeste laptops wordt de lade bij ontgrendelen een klein stuks opengedrukt door een verend element. Daarna moet je de la met de hand verder uittrekken (en ook handmatig sluiten).