Is een Intel HD Graphics 4000 videokaart geschikt voor het afspelen van 3D films en welke mediaspeler is daarbij geschikt?

Ik heb een laptop met een Intel HD Graphics 4000 videokaart en wil graag met behulp van mijn beamer (stereoscopische projectie) en een actieve 3D schutter bril 3D films bekijken.

Nu is de vraag of de Intel HD Graphics 4000 videokaart dit ondersteund en welke mediaspeler dan geschikt is?

Ik heb gelezen dat de grafische kaart quad buffering moet ondersteunen?

GroeieThijs

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja, maar alleen de side by side varianten. De versies met fullHD MVC zal hij wellicht niet trekken. ArcSoft Total Media Theatre is erg goed, en speelt rock solid, ben benieuwd naar je shutter synchronisatie....