Kan ik elke draadloze muis combineren met mijn draadloze toetsenbord?

Ik heb een draadloze muis en toetsenbord combo van rapoo. Helaas ben ik de muis op school kwijt geraakt. Kan ik elke draadloze muis met de nano ontvanger laten verbinden en zo ja hoe? Of moet ik een nieuwe muis halen van rapoo.

Het draadloze keyboard heb ik vaak nodig omdat de toetsen op mijn laptop niet helemaal goed werken. Het zou zonde zijn om de hele set opnieuw te kopen of om 2 nano ontvangers te moeten gebruiken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
4.8K

Antwoorden (2)

Die nano ontvanger is merk gebonden. Je kan dus alleen een Rappo muis aansluiten op diezelfde ontvanger
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Let op, ook een andere muis van het zelfde merk aanschaffen zal vermoedelijk problemen geven. De frequentie van de muis kan dusdanig anders zijn dat deze niet door de bestaande antenne wordt geaccepteerd, koop je een andere muis zal er ook een antenne bij zitten, plug die in een andere USB poort en je kan weer verder! Succes!