Hoe skip ik deze Installatie? (Zie bijlage)

Ik heb mijn pc al eerder gereset en ik wou dat weer doen, ik heb niks aan de instellingen veranderd, maar hij stond er toen al een week op, ik heb hem al opnieuw gestart, maar nu staat hij er weer een week op. Ik wil geen nieuwe pc, want deze is nog prima. Verdere informatie: het is een Acer Aspire One D257 (notebook, dus zonder CD-Rom).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
SimonV
10 jaar geleden
Type MSCONFIG.EXE in Start -> UItvoeren
Klik op Opstarten in het menu dat verschijnt.
Zie je daar iets staan van Installeren Acer?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En waarom zou je anders een nieuwe PC willen? Dit heeft toch niets met de hardware te maken?

Antwoorden (2)

start uw computer opnieuw op door op restart te klikken. niet op afsluiten! dan staat er: wilt u de restart door laten gaan? ( omdat er een instalering bezig is. Klik dan op doorgaan. als de computer dan weer opgestart is ziet u een vraag: wilt u deze laten doorgaan of stoppen? klik dan op stoppen. Dan is de instalering gestopt...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Na de volgende keer opstarten begint hij niet opnieuw te installeren?
Als het bovenstaand niet lukt dan via configuratiescherm naar programma's gaan en hier het programma verwijderen. Succes!