ik vul zelf mijn printer cardridges maar de inkt stroomt er aan de onderkant uit. wat kan ik hier aan doen?

ik heb de 364XL cardridges

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

nieuwe cartridges kopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, zelf bijvullen is vaak maar geknoei.

Andere antwoorden (1)

Plak de onderkant tijdens het vullen af. En bedenk dat er maar heel weinig inkt in een cardridge gaat , dus heel voorzichtig afvullen en niet teveel. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Afgeplakt heb ik gedaan, het is een doorzichtige cartridge dus ik kan zien hoeveel erin moet, maar hij loopt gewoon leeg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan is de kans toch groot dat je een nieuwe moet kopen, dat hij gewoon stuk is. Want als het leegloopt dan zou dat betekenen dat de spuitmond open staat.