Wat is een goeie geluidloze gaming muis?

Het liefst met bedrading

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat dacht je van dit --->> http://www.apple.com/nl/magicmouse/ Of...
http://www.youtube.com/watch?v=Axn5B1Hey74&feature=player_embedded
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mmm, het design van de magic mouse ik mooi. Jammer van het prijskaartje. Heb hem wel gekocht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met stil bedoel je denk ik het klikken en scrollen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laat even weten wat je met stil bedoelt. Ik ken geen enkele muis die niet klikt. Dat klikken is juist hoe je feedback krijgt en dus een essentieel onderdeel van een muis. Zeker als je zoekt naar een goede gamingmuis, zul je dat soort rariteiten niet vinden. Het scrollen is stil bij iedere degelijke muis, en geluidsloos bij iedere muis met een vrij-wiel functie. Maar die vrij-wiel functionaliteit kun je tijdens het gamen lastig gebruiken omdat de kans bestaat dat je te ver scrolt. Het is vooral bedoelt voor het snel scrollen door documenten.

Antwoorden (4)

De logitech RX 250 optische muis doet het bij mij prima. Razendsnel en muisstil.
jc54
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar dat is geen game muis
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik moest wel lachen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
MUISstil
Kijk eens op www.roccat.org
Zelf heb ik de Roccat Kone [+] zeker een aanrader !
Met een mooi en duidelijk besturing sturing systeem waar je alles op kan aanpassen.( Dpi, lichtjes, extra knopjes en functies)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een "stille" gaming muis kun je niet ruiken natuurlijk. Ik heb de Logitech G500s, die bevalt me uitstekend maar is niet zachtklinkend wanneer je scrollt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze is niet muisstil, maar je kunt hem afstellen op gevoeligheid enzo.
Ik weet niet waar ik hem vandaan heb (ja, marktplaats. kreeg ik bij een laptop) maar op de muis zelf staat compuparts.