Ik wil een computer heel traag maken voor een uurtje ofzo, kan dat?

Ik wil een grapje uithalen met mijn broertje (die 24/7 MW3 speelt) om zijn computer traag te maken. Kan dit? het moet wel omkeerbaar zijn natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je kan in de BIOS gaan en de multiplier (als je die kan vinden) halveren. Gegarandeerd een kapot slome pc! Succes xD!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha hij flipte helemaal dankje!

Andere antwoorden (8)

Je kan ook gewoon modern warfare van zijn computer afhalen. Ook een leuke!

Maar zonder te dollen, dit gaat niet zomaar. Als je weet heel veel programma's ongemerkt te laten lopen, kan het lukken. Maar om modern warfare 3 alleen al te laten lopen heb je een goede PC nodig, dus waarschijnlijk kan de computer meerdere programma's wel aan. Probeer eens de videokaart uit te schakelen, de cd te verstoppen. Veel simpeler ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ook leuk, maar ik probeer een beetje het effect te krijgen dat hij boos wordt op zijn computer. Als ik het CD'tje verstop weet hij ook dat hij het, of kwijt is, of ik het verstopt heb. Die videokaart lijkt me wel leuk, dus dat ga ik eens proberen, Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een zooi programmas draaien is eenvoudiger dan een videokaart uitschakelen.. 1 programma is trouwens al genoeg, of 1 per core.. 1000en cpu burn-in programmatjes te krijgen op google
tip je kan hem ook te toegang tot de router ontzeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je kan programmeren, een loop maken zonder een sleep erin.

Voorbeeld: Open kladblok, en type het volgende:

:test1
goto test1

-Ga nu naar bestand>oplsaan.
-Selecteer "Alle bestanden(*.*)" waar nu waarschijnlijk "tekstbestanden (*.txt)" geselecteerd staat ergens onderaan het scherm.
-Type een bestandsnaam en eindigt met .bat
-Sla op en ga naar waar je het bestand hebt opgeslagen en open het bestand meerdere keren. (hoe vaker je het opent hoe trager het systeem wordt)

-uit en inloggen is genoeg om de computer weer te versnellen

Als je wil dat het onzichtbaar gebeurt dan moet je hier kijken http://www.winhelponline.com/blog/run-bat-files-invisibly-without-displaying-command-prompt/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik nog wolfenstein speelde kon ik in de console zetten : /set fps 5 ofzo. Als je zoiets ook kan bij mw3 dan kan je hem ook onwijs laten "laggen" en kan je gemakkelijk weer terug zetten met /set fps 35 ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat toevallig 5 minuten na opstarten de fullscan van de virusscanner lopen over alle interne hd's, met een geheugen gebruik van 100%.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom haal je niet een bankje ram-geheugen eruit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows Vista installeren !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon in de configuratie msconfig het aantal cores op 1 zetten. Gegarandeerd MW3 traag.