Heeft een MSI gtx 1080 gaming x videokaart g-sync?

Heeft de MSI gtxz 1080 gaming x g-sync ingebouwd? Ik vind op google dat het merk nvidia is maar hij is uitgebracht onder MSI? Hoe zit dat, heeft hij wel of niet G-Sync technologie?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Antwoorden (1)

Jazeker. Alle kaarten met een Nvidia GPU erop ondersteunen G-sync sinds de 650ti van jaren terug. Dat de kaart door MSI gemaakt is doet niet ter zake. Veel belangrijker is dat de monitor G-Sync ondersteunt, de kans daarop is veel kleiner.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor het ultieme bewijs:
https://www.msi.com/Graphics-card/GeForce-GTX-1080-GAMING-X-8G/Specification

"G-SYNC™ TECHNOLOGY" Yes
"ADAPTIVE VERTICAL SYNC" Yes
LeonardN