Wat moet ik doen wanneer ik mijn router terug zet naar fabrieksinstellingen?

Als ik mocht besluiten om mijn router (Sitecom WL-366) terug te zetten naar fabrieksinstellingen (factory default), wat moet ik dan doen om mijn 2 bedrade (wired) pc's weer van internet te voorzien? Heb ik daar nog wachtwoorden voor nodig of gaat alles automatisch? En als ik met een notebook ook nog eens gebruik wil maken van draadloos internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Voor de tweede wired pc hoef je nix te doen. Voor de notebook dien je draadloos instelling zoals access naam en wachtwoord weer terug te zetten zoals die ook in de laptop staat. Dat doen je vanaf je wired pc's. Ik zou nu al de draadloos instellingen in de router opzoeken en opschrijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je geen dhcp gebruikt, maar vaste ip adressen, geldt dit ook voor de bedrade pc's