Met branden zoemt me computer, is dit normaal?

Hallo, ik brand sinds nu cd's en dvd's.

Maar is het normaal als ik een dvd brand dat me computer gaat zoemen?
Ik weet wel dat het normaal is dat hij lawaai maakt, maar zoemen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

ja hoor de brander draait gewoon heel snel en dat hoor je, en de ventilator gaat wellicht wat harder draaen omdat ie harder moet werken
zolang je geen getikt hoort of andere bijgeluiden is er niet veel aan de hand.

doe je het op een laptop ? laat hem dan mooi horizontaal staan
en zorg voor goeie lucht toevoer
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik doe het op een Desktop. Je hoort bij mij echt gezoem uit de computer..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet waar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan niet veel boeiends zijn. Het is normaal voor branders om geluid te maken. Omdat ze zo snel draaien tijdens het branden kan de PCkast of Laptop soms een beetje mee gaan trillen. Daar is niks mis mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, bedankt voor jullie antwoorden!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thnx man