Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je stof uit een computer spuiten met een föhn zonder onderdelen te beschadigen?

Met een stofzuiger is er kans dat er statische elektriciteit vrijkomt die je computeronderdelen beschadigen, geldt dit ook voor het uitspuiten met de föhn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als ik men pc uitkuis doe ik dit me een haardroger op koud zodat de pc al wat afkoelt enzo. ik blaas op de laagste stand ik blaas voorzichtig in de binnenkant dat al het stof wegwaait. *men pc ligt natuurlijk af he*. als je op de kleine plekken alle stof wil wegdoen ga er voorzichtig over me een oorstokje zodat ik alles mee heb. Dan blaas ik nog eens en ik doe de klep er weer op. men pc werkt weer. Ik doe dit om de 2 weken dus jij mag kiezen waneer jij het doet ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit zeker niet aan te raden omdat hij ook hete lucht blaast , onderdelen kunnen daardoor beschadigd raken.
Ga naar een pc zaak , daar hebben ze meestal flessen op luchtdruk ,deze zijn wel veilig .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
MIjn ervaring met de flessen op luchtdruk, dat de druk meestal te hoog is. En dat de flessen te duur zijn.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding