Beeldscherm in slaapstand, terwijl pc aan is

Ik heb een probleem.
Als ik mijn pc aan doe, en het beeldscherm ook, dan schakelt het beeldscherm in in slaapstand. Hij maakt dus geen contact meer met de pc. Heeel heeeel soms, krijg ik beeld. wat uiteindelijk dan weer vastloopt en ik er dus nog niks aan heb. Eerder liep de pc ook soms ineens vast.(muis en toetsenbord deden het ineens niet) maar nu heb ik dus helemaal geen beeld meer.

Wie weet hoe dit kan, of beter nog, wie weet hoe je dit op moet lossen???

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het lijkt er op dat er een slecht contact zit tussen de videokaart en de monitor. Als een andere monitor het ook niet doet lijkt me de videokaart de schuldige.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij ,,energiebeheer,, instellingen kunt uw licht opsteken.
start>>>configuratiescherm>>>energiebeheer