Waarom wordt steeds eerst document afgedrukt met mijn printer?

als ik aantal documenten wil afdrukken ,wordt steeds eerste document afgedrukt .ook als ik deze op wacht rij annuleren
het gaat om Xerox Phaser 6010 printer

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Het beste antwoord

Dat zal komen omdat die opdracht reeds in de printer zit, u kan dit voorkomen daar "Preview/Voorbeeld" aan te zetten dan blijft het volledige document nog in de PC.
Druk op Ctrl + P (print) en dan op eigenschappen van printer, daar kan u dat aanvinken

Toegevoegd na 1 minuut:
voorkomen daar "Preview/Voorbeeld".... moet zijn
voorkomen DOOR "Preview/Voorbeeld"........
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zie geen optie voor Preview/Voorbeeld in de eigenschap van de printer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met welke versie van Windows werkt u ?
Ziet u wat ik afgebeeld heb?
Zo niet wat zit u?
Maak eens een printscreen en laadt dat op bij afbeeldingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik werk met windows 7 Home Premium.
printscreen heb ik opgeladen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die pop-up is blijkbaar in functie van het merk printer.
Kijk eens onder de tabbladen "Beeldopties" of "Geavanceerd" of mogelijks onder "Bewerken"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt,
het is opgelost ,op Geavanceerd zit een optie: rechtstreeks naar printer afdrukken ,heb ik uitgezet