is dit een goede game-computer? en wat kan ik er nog aan verbeteren?

ik wil graag battlefield op mid/high kunnen spelen. en hij moet ook goed zijn voor toekomstige games.

behuizing: CoolerMaster Elite 335U (black, no psu, atx)

voeding: Corsair CX v2 (600 watt, atx)

cpu: Amd A8-3870 (3.0 ghz, 4 mb, hd6550D, 100 watt, boxed)

koeler: Arctic Freezer 64 Pro (sAM2, sAM3, sFM1)

geheugen: G.Skill 8GBXL Ripjaws (8192 mb, 1866 mhz, CL9, 1.5 v, non-ecc, unbuffered, kit of 2)

grafische kaart: Sapphire RADEON HD6670 (800 mhz, 2048 mb, DDR3, 1600 mhz, 128 bit, 11, fan)

hardeschijf: Western Digital Caviar Green (1000 gb, sata/600, 7200 rpm, 64 mb, 3.5")

windows 7 home premium 64-bit.

aanrading voor een moederbord?

en is het mogelijk om te gaan overklocken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je hebt gekozen voor een A8 APU.
APU's zijn niet bepaald een goede keuze voor gaming.
Ik zou zelf voor een AMD Phenom of een FX gaan
zelf gebruik ik een AMD Phenom 955 quad-core en een Sapphire Radeon HD 6770 en die combi kan battlefield makkelijk draaien. al dan niet op met alles op high. dan hapert hij een beetje