Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke toetsenbord om helderheid op pc in te stellen?

Ikzelf ben in het bezit van zowel een apple alsmede een pc. Nu zou ik graag een toetsenbord willen aanschaffen waarbij ik, net zoals op de mac, de helderheid met 1 druk op de knop kan instellen. Ik gebruik windows 7 en ben me ervan bewust dat je via een kleurenmenu de helderheid in kan stellen. Ook weet ik dat je via allerlei third-party programma's zoals KeyTweak je toetsenbord kan her-instellen. Echter is dit niet mijn doel. Ik zou dit echt via een toetsenboard voor op de pc kunnen instellen. Ik heb behoorlijk lopen zoeken, helaas zonder resultaat. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
593

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou dan in de richting moeten gaan kijken van de echte multimedia toetsenborden.
Dergelijke functies worden vaak aangeduid met een zonnetje, soms al of niet gecombineerd met de shift of fn.
Maar let wel, niet elke monitor staat toe dat je buiten de "hardbuttons" om instellingen kan wijzigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding