Ja met de hoofddisk zit in de computer kan je aan een computer expert overlaten kost niet veel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi Lucgeurts,

ja, dat kan, net als bij een desktop, is er een reset pootje.
bij de derskopt is dit keurig naar een knopje uitgevoerd, bij een laptop helaas niet.

op het 'moederbord' van de laptop is er wel een contact dat moet worden kortgesloten. alleen...... juist ja, WAAR??
omdat je gestolen laptops op die manier voor gebruik geschikt maakt, is dat een geheime plek.

je overbrugd alle wachtwoorden, en kan opnieuw beginnen.
de fabrikant wil dat wel doen, dus opsturen.
dan ziet hij wie de werkelijke eigenaar is. nummers etc zijn bij aanschaf opgegeven, tenminste als de eigenaar dat heeft gedaan)

is het een 'legale' laptop, dan kan je hem gerust opsturen.

veel suc6
groeten, Dré