Welke laptop rond de 1000 euro (niet veel duurder) is het best voor mij? (zie beschrijving)

Ik wil hem graag gebruiken voor school, ?editen? en enkele games. Ik zou het ook wel fijn vinden als hij best snel is en je meerdere programma's kunt afspelen naast elkaar. Ik vind dat het scherm boven de 15 inch moet zijn. Wie kan mij tips geven? Voor vragen zet het maar even in de reacties.

mvg dereck

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelf heb ik sinds kort een acer aspire v3 met een i3 processor. Die koste 550 euro en heeft een 17inch scherm.met 500gb harde schijf. Voor meer geld kun je hem.ook met een i5 of i7 kopen en ook met meer geheugen. Ik hoop dat je er wat mee kan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Editen van wat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk video/audio bewerkingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Viedeo en audio ja
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Video*

Het beste antwoord

Zelf heb ik voor dat geld een Asus n76 laptop gekocht waar ik binnen dat budget ook nog een 2de harde schijf in de vorm van een SSD bij heb geplaatst. Op tweakers.net pricewatch kan je exact je keuzes maken en dan tollen er een aantal laptops uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb erg weinig verstand van computers (laptops) Waar moet ik naar kijken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een I7-3xxx procesor, 6GB ram, GT650 video kaart. Als extra ssd kan je een Samsung 840 van 120 GB kopen bij de mediamarkt €80, daar
Moet je dan wel windows op zetten wat een gedoe kan zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankjewel

Andere antwoorden (1)

Daar heb je echt geen laptop van 1000 euro voor nodig
Ik raad een Sony Vaio aan de goedkoopste is 600 euro maar zware games kan het niet aan een Sony vaio met een i7 proccessor zou ik je aanraden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met een i7 en slechte grafische kaart kun je nog geen zwaardere games draaien..