kun je ook, als je kabel hebt, draadloos tv kijken?

heb een ziggo abonnement en sony tv (met humax kastje) die in beginsel ook is uitgerust voor internet. kan ik die tv aansluiten (draadloos!) via mijn internetrouter die telfort ontvangt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Zou in principe moeten kunnen, weet niet of Telfort internetsnelheden voldoende zijn om iTV te kunnen gebruiken. Maar de TV kan je verbinden met elke router of modem, zolang er WiFi mogelijkheden op de TV zitten. Maar als je interactief wil kijken moet je sowieso de Humax met de router verbinden, niet de TV zelf.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens, dit betreft alleen interactieve tv, er zal hoe dan ook een COAX moeten lopen voor het tv signaal zelf.