Wat is het verschil tussen Direct X 11.2 en 12?

En wat betekend dat als ik een videokaart koop die 11.2 heeft, heeft dit invloed op de toekomst?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Flauw antwoord zou zijn: 0.8...
Maar goed, in de toekomst zal er vast weer een niew DirectX versie komen welke je moet downloaden en installeren..

Het beste antwoord

DirectX 12 zal een verbetering moeten gaan brengen in de efficientie. Je zou dus meer prestaties moeten halen uit dezelfde hardware.

Alle huidige "DX11.2 kaarten" zullen gewoon DX12 kunnen draaien.

http://en.wikipedia.org/wiki/DirectX#DirectX_12