Wie weet een oplossing voor netwerkadapter foutcode 31?

Ik heb bij apparatenbeheer/microsoft isatap adapter #6 een foutmelding code 31(kan stuurprogramma's niet laden)...sindsdien is zowel internet explorer als Chrome traag. Er is geen probleem met internetverbinding/snelheid. Ik heb gebruik gemaakt van "naar oplossingen zoeken" maar geen resultaat. Ook het uit/inschakelen van apparaat,opnieuw installeren van stuurprogramma en opnieuw opstarten laptop heeft geen zin. Wie heeft een oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Het beste antwoord

Probeer eens de internet explorer en de Chrome er af te halen, ook bij softwarebeheer goed weg halen, en zet er dan eens een oudere versie Explorer en Chrome erop. Kijk dan maar of het geheel nu wel sneller is, dan weet je dat het in de Explorer ligt in samenwerking met Chrome. In sommige combinatie conflicteren deze met elkaar. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het antwoorden. Heb het uitgeprobeerd...probleem was nog niet opgelost,maar heb IE er afgegooid omdat ze op andere punten elkaar wel bijten. Dus toch bedankt voor de tip.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OK, graag gedaan. Maar is je probleem nu wel op een andere manier opgelost? Als dat zo is zou je mij dit dan willen laten weten, zo leer ik er ook weer van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee het probleem van de netwerkadapter foutmelding is niet opgelost,ondanks ik IE er afgegooid heb. Het traag opstarten van sites is nog steeds. Verbinding en speedtest zijn wel goed..via draadloos of LAN. Wel heb ik geen problemen meer wbt invoegtoepassingen,JavaScript-ondersteuning etc..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer ook Chrome, Java, en wat andere toepassingen er eens af te halen/buitenwerking te zetten. Het trage opstarten van sites ligt meestal toch aan de browser waar mee je werkt. Ik heb zelf weken lopen rommelen voordat ik er achter was dat ik in IE iets moest uitzetten/aanpassen toen ging het weer. Ben toen ook terug gegaan naar een wat verouderde versie van IE, nu werkt het weer goed. Tevens heb ik ook automatische updates uitgezet, nu bepaal ik wat er ge-update moet worden. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben aan het uitproberen geweest wbt aan/uitzetten van dingen..dacht even dat het hielp,maar helaas. Als ik laptop opnieuw opstart gaat sneller,maar dan wordt het weer trager. Ik denk dat een hardware probleem is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OK, je antwoordt is duidelijk.
Ik denk echter dat het niet de hardware is, dan zou het meteen moeten gebeuren. Denk toch software, bedenk dat er altijd een hoop op de achtergrond gebeurt wat je niet direct weet. Op welk moment gaat het langzamer, wat ben je aan het doen en/of wat heb je dan allemaal geopend. Bv, wat voor bureaublad achtergrond heb je staan, mooie foto? Dit moet elke keet door je processor vernieuwd worden en dat neemt tijd dus wordt het weer iets trager. Werk je maar met 1 programma tegelijk heeft je processor het lekker makkelijk, maar wordt er op de achtergrond nog meer gedraaid moet hij er extra aan. Probeer eens te bekijken wat je allemaal tegelijk wil en doet? Succes!

Andere antwoorden (1)

Microsoft geeft aan dat dit probleem vaker voorkomt. En dat het goed op te lossen zou moeten zijn.

Zie http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc725584(v=ws.10).aspx