Is er een bedrijf die computers voor je maakt?

Hallo, ik ben van plan een aantal computer onderdelen te kopen. Ik wil mijn pc zelf bouwen, maar ik heb te weinig ervaring. Kent iemand een bedrijf die de computer voor je in elkaar zet? Dan geef ik de onderdelen en de kast enzo.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
jc54
10 jaar geleden
Wat denk je? Jij de onderdelen kopen met korting en dan door een speciaalzaak in elkaar laten zetten? Kan wel, maar dan betaal je een pittig uurloon.
Je kunt dan het best bij Paradigit o.i.d binnenlopen en een monteur vragen of hij dat in de eigen tijd kan en/of wil fiksen.
Ritsuka
10 jaar geleden
Zo heel moeilijk is het boeuwen niet. Je moet met het uitzoeken kijken dat alle onderdelen in elkaar passen.
Het bouwen is gewoon een kwestie van alles in elkaar klikken, meestal past alles maar op 1 manier en staat er wel op de doos waar het ongeveer hoort.
Belangrijkste is zorgen dat je niet statisch bent.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ehm, bijna elke PC-onderdelen zaak, zowel online als offline zet je uitgezochte onderdelen als PC in elkaar. Half MP hangt van PC-bouwers aan elkaar, die dus zelf die onderdelen leveren. Op tweakers kan je een account aanmaken en zo de goedkoopste totaalprijs vinden voor je onderdelen. Zelf bouwen is echt vrij makkelijk, veel makkelijker dan jaren geleden. Zeker met youtube uitleg.
Poet
10 jaar geleden
Kijk even hier:
http://nl.wikihow.com/Zelf-een-computer-bouwen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Statische electriciteit is in ons klimaatje niet zo'n groot probleem. Probeer echter wel om af en toe een metalen voorwerp vast te pakken (bijvoorbeeld de tafelpoot) om toch zeker te zijn of koop een speciaal bandje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank jullie wel, ik ga denk ik toch even op YouTube kijken, hopelijk lukt het met bouwen. :)

Antwoorden (1)

Die zullen er ongetwijfeld zijn maar vaak moet je daar dan ook de onderdelen kopen.

Wellicht kan je bv op sites zoals Tweakers.net een hobbyist vinden die dit leuk vindt om te doen...