Ik heb een oude laptop hersteld,maar nu is er geen verbinding met draadloos internet mogelijk. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik zie ook nergens meer internet verbindingen staan ,en ook geen sp 3of 2.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kennelijk heb je dan windows (welke versie?) geheel vers erop gezet ? Dus bv de C-partitie geformatteerd? Hoe dan ook, een "schone windows" zal ook ALLE updates weer nodig hebben en via Win-update kun je ook (ipv snel kies je aangepast) ook aantal hardwarematige ondersteuningen zoals de LANkaart/verbinding of draadloos kaartje enz. Zelf zoek ik altijd bij de fabrikant apart (via andere pc met wel internet en usbstick) alle moederbord drivers, erna zal dan alles weer gewoon moeten werken! Oja SP2 en 3 heb je zeker nodig om verder te komen ... Succes!

oke click op de windows knop en x en dan draadloos interneet aan zetten

hersteld of helemaal opnieuw geinstalleerd ? dat is even mijn vraag maar het probleem is vrij simpel op te lossen maar dan zul je even een tijdlang via kabel moeten werken en vergeet niet te activeren voordat je verder gaat blijf alle update binnen halen en dat kan best een hele tijd duren je moet vaak meerdere keren opnieuw opstarten en opnieuw updates binnen halen en weer opnieuw opstarten Als het om xp gaat kan je zoeken naar het installatie pakket voor sp 3 (zie link) wat alles 1 een keer aanpakt zodat je niet de hele tijd moet updaten nadat je minimaal sp2 of sp 3 er op hebt kun je via windows update meestal wel de drivers voor de wireless vinden via de optionele download vanaf dat punt kun je overschakelen naar wireless vind je hem niet onder de windows optionele updates kan je een driver search doen maar let op deze "markt" is grotendeels een oplichter bende waar je geld wordt afgetroggeld waar je bij staat maar de gratis versie verteld je wel wat voor driver je zoek al is de meest ssoftware vol met allerlei addware (troep software die je echt niet wilt dus) maar het is goedkoper het daarna zelf op te zoeken De 2de link is officieel ook een betaald programma maar is op dit moment wel 1 van de veligste (zonder allerlei adware gedoe etc ik heb zelf niet kunnen proberen of er ook driver voor je worden gezocht en worden gedownload ed, maar je vind in elk geval en handig lijst wat je wel en niet moet/kan updaten. tenslotte een tip advance systemcare ,....de gratis versie is prima maar installeer de pro versie die ruimt de zaak goed op en later kan je terug naar de gratis versie.

Bronnen:
http://support.microsoft.com/kb/322389/nl
http://www.iobit.com/advanced-systemcare-a...
http://www.iobit.com/driver-booster-pro.php

Waarschijnlijk ondersteund de oude windowsversie de huidige (modernere) encryptie van je draadloze netwerk niet (let wel: ik ga er tenminte van uit dat je je netwerkdrivers hebt geïnstalleerd!). 3 mogelijkheden: 1. Haal de updates binnen door de pc met de kabel te verbinden. 2. Haal de updates via een andere pc van de website van microsoft binnen en zet deze via usb over op je laptop om te installeren. 3. (zou ik niet aanraden, maar de mogelijkheid bestaat) haal tijdelijk de encryptie van je netwerk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100