Bij welke printers en/of merken krijg je tegenwoordig een USB-kabel bijgeleverd?

Of is het nog steeds zo dat die er nooit ergens bij zit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Die zitten er tegenwoordig altijd bij.
Vroeger zat dat er ook al bij hoor.
Maar de meeste HP printers hebben wel een kabeltje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je het zeker? Ben ik dan misschien in de war met de oude parallelle kabels, VOOR het USB tijdperk? Want toen zat het er ieg nooit bij, dat weet ik zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is dat ze er vroeger altijd bij zaten, onlangs een nieuwe printer gekocht, maar dat zat het USB-kabeltje niet bij (en nee, het was geen draadloos model). Gelukkig had ik het oude kabeltje nog.
De nieuwe HP printers werken draadloos maar ook bij deze printer werd er een kabeltje bijgeleverd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het kopen van een printer lijkt me het laatste waar ik me druk over zou maken of een fabrikant wel of niet een kabeltje ter waarde van 2/3 euro erbij gooit. Hoewel het natuurlijk vervelend is als het er niet bijzit zijn kosten per afdruk/kwaliteit/"vervelende trucs met halfvolle cartridges die zeggen dat ze leeg zijn" toch meer dingen waar ik naar zou kijken.

Volgens mij zit er trouwens bij elke printer een wel een A/B USB-kabel maar zeker weten doe ik het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Action, 89 cent.
Maar de kosten is niet de reden dat ik dit vraag, dat is jouw aanname ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt kon zo snel niks anders verzinnen, wil je met ons delen waarom je er dan in geïnteresseerd bent? Is het meer een soort principe kwestie als in: geen kabel geen koop? Dat zou ik dan wel weer kunnen waarderen ^^.
Vaak staat het wel op de doos aangegeven
wat er wel of juist niet bij zit.
tip koop bij mediamarkt geen kabels die zijn krengachtig duur
de action is erg goedkoop met die kabeltjes boel
capthavoc